У Закарпатській області відбудеться акціон з продажу необробленої деревини (АНОНС)

Зроблено в Закарпатті: лісівники краю відвідали одне з найпотужніших деревообробних підприємств в Україні
20.11.2016
У В.Березнянському лісгоспі почався «облік» лісів
23.11.2016

У Закарпатській області відбудеться акціон з продажу необробленої деревини (АНОНС)

Закарпатська універсальна товарно-сировинна біржа оголошує аукціонні торги з продажу необробленої деревини заготівлі І кварталу 2017 року, які відбудуться  29 – 30 листопада 2016 р .
БЮЛЕТЕНЬ тільки для ознайомлення переглянути ТУТ.
Для участі у аукціоні потрібно надати наступний пакет документів:
(ІНСТРУКЦІЯ з формування ЗАЯВКИ тут). ЗАЯВКУ (можна завантажити ТУТ.) на купівлю товару на аукціоні В ЕЛЕКТРОННІЙ (Excel надіслати на info@ztsb.org.ua) ТА ПАПЕРОВІЙ ФОРМАХ;
документ (копію платіжного доручення, завіреного банком), що підтверджує перерахування гарантійного внеску та реєстраційного збору;
довіреність на вчинення відповідних дій на ім’я уповноваженої особи, завірену підписами керівника та печаткою особи за наявності. Довіреність надається у тому випадку, якщо строк дії попередньої закінчився;
довідку про наявність виробничих потужностей з переробки деревини та обсяги переробленої деревини за попередній квартал довільної форми за підписом керівника та скріплений печаткою (за наявністю);
витяг з ЄДР, сформований не пізніше як за 3 дні до дати подання документів (наприклад, можна сформувати тут).
УСІ юридичні та фізичні особи-підприємці, укладають договір (ТУТ) на участь в торгах 2017р.
Учасники, які вперше братимуть участь у торгах з необробленої деревини на площадці Товарної біржі «Закарпатська універсальна товарно-сировинна біржа» (ЗУТСБ), до договору подають повний пакет документів (ТУТ) для первинної реєстрації.
Ті учасники, які вже були акредитовані на ЗУТСБ до договору додають тільки ті документи в яких відбулися зміни або подають лист-гарантію завірений печаткою та підписом керівника підприємства про відсутність змін в правовстановлюючих документах та реквізитах.
Прийом заявок проводиться з 18.11.2016 р. по 25.11.2016 р. за адресою: м. Ужгород, вул. Богомольця 21, офіс 1.
Додатково з 21.11.2016 р. прийом заявок буде проводитися за адресою: м. Ужгород, вул. Собранецька, 156, конференц-зал. (з понеділка по п’ятницю з 9:00 по 18:00 год., обідня перерва 13:00 – 14:00 год.)
Кінцевий термін прийому заявок на участь в аукціонних торгах – 25.11.2016 р. до 18:00.
 
Для участі у торгах покупці здійснюють наступні платежі:
– реєстраційний внесок у розмірі 375 грн. (з ПДВ) за участь в аукціонних торгах на рахунок: р/р 26009015000902 в ПАТ «КОМІНВЕСТБАНК» МФО 312248; Рахунок завантажити ТУТ;
– гарантійний внесок у розмірі 5% від початкової ціни заявлених на купівлю лотів на рахунок: р/р 26006300574694 в «Державний ощадний банк» МФО 312356, згідно з Вашою заявкою.
Додаткова інформація за телефонами: +380312 44 96 93, +3050 40 444 98, +38067 48 000 12.
Місце проведення торгів: м. Ужгород, вул. Собранецька, 156, конференц-зал.
Прес-служба Закарпатського ОУЛМГ 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *