Будівництво лісових доріг. Однією з найважливіших умов охорони лісу від пожеж та незаконних рубок, збереження навколишнього середовища є розвинута лісова дорожня інфраструктура. На даний час густота лісової дорожньої мережі по Закарпатському ОУЛМГ становить близько 5 км на 1000 га і є далекою від оптимальної для досягнення цілей екологічного обґрунтування лісозаготівель та сталого ведення лісового господарства.
При чому, у високогірних регіонах щільність доріг менша ніж у низинних, і є значно нижчою, ніж в країнах Європи (25-35 км на 1000 га).
Для досягнення оптимальної щільності лісових автомобільних доріг необхідно щороку здійснювати будівництво нових лісових доріг та проводити ремонт, реконструкцію та відновлення наявної лісової дорожньої мережі.

Лісогосподарські дороги, які будуються у лісфонді наших підприємств в першу чергу призначені для оперативного реагування на надзвичайні події в лісових насадженнях, охорони від незаконних рубок, пожеж та виробничих потреб. Як правило технічні параметри лісових доріг дозволяють проїжджати по них і легковому автотранспорту, через що вони використовуються місцевим населенням для особистих потреб, особливо це актуально у гірській місцевості, де часто з’єднують віддалені населені пункти, позбавляючи місцевих жителів долати багатокілометрові гаки на своєму шляху. Також сприяють розвитку туризму та рекреаційних місць відпочинку. Все це сприяє розвитку не тільки території лісових господарств, але і Закарпаття в цілому. Загалом із 2015 по 2019 роки закарпатськими лісівниками побудовано 124,3 км. лісових доріг за власні кошти підприємств.
🔸2015 р. – 24,5 км.;
🔸2016 р. – 25,4 км;
🔸2017 р. – 22,0 км;
🔸2018 р. – 31,9 км.
🔸2019 р. – 20,5 км.