АНОНС: На Закарпатті відбудуться аукціонні торги з продажу необробленої деревини

Офіційно: роз’яснення щодо рубки в лісфонді Хустищини
25.05.2017
Лісівники та рятувальники в Хусті влаштували «фаєр-шоу»
26.05.2017

АНОНС: На Закарпатті відбудуться аукціонні торги з продажу необробленої деревини

Закарпатська універсальна товарно-сировинна біржа оголошує аукціонні торги з продажу необробленої деревини заготівлі ІІІ кварталу 2017 року.

6-7 червня 2017 р. відбудуться аукціонні торги з продажу необробленої деревини заготівлі ІІІ кварталу 2017 року.

БЮЛЕТЕНЬ для ознайомлення ТУТ.

Для участі у аукціоні потрібно надати наступний пакет документів:

  1. (ІНСТРУКЦІЯ з формування ЗАЯВКИ тут).  ЗАЯВКА ТУТ на купівлю товару на аукціоні В ЕЛЕКТРОННІЙ (Excel надіслати на info@ztsb.org.uaТА ПАПЕРОВІЙ ФОРМАХ;
  2. документ (копію платіжного доручення, завіреного банком), що підтверджує перерахування гарантійного внеску та реєстраційного збору;
  3. довіреність на вчинення відповідних дій на ім’я уповноваженої особи, завірену підписами керівника та печаткою особи за наявності. Довіреність надається у тому випадку, якщо строк дії попередньої закінчився;
  4. довідку про наявність виробничих потужностей з переробки деревини та обсяги переробленої деревини за попередній квартал довільної форми за підписом керівника та скріплений печаткою (за наявністю);
  5. витяг з ЄДР, сформований не пізніше як за 3 дні до дати подання документів (наприклад, можна сформувати тут).

Учасники, які вперше братимуть участь у торгах з необробленої деревини на площадці Товарної біржі «Закарпатська універсальна товарно-сировинна біржа» (ЗУТСБ), укладають договір (ТУТ) на участь в торгах 2017 р. та подають повний пакет документів (ТУТ) для первинної реєстрації.

Ті учасники, які вже були акредитовані на ЗУТСБ до договору додають тільки ті документи, в яких відбулися зміни або подають лист-гарантію, завірений печаткою та підписом керівника підприємства про відсутність змін в правовстановлюючих документах та реквізитах.

Кінцевий термін прийому заявок на участь в аукціонних торгах  –  01.06.2017 р. до 18:00.

Для участі у торгах покупці здійснюють наступні платежі:

–  реєстраційний внесок у розмірі 400 грн. (без ПДВ) за участь в аукціонних торгах на рахунок: р/р 26009015000902 в ПАТ «КОМІНВЕСТБАНК» МФО 312248; Рахунок завантажити ТУТ;

–  гарантійний внесок у розмірі 5% від початкової ціни заявлених на купівлю лотів на рахунок: р/р 26006300574694 в «Державний ощадний банк» МФО 312356, згідно з Вашою заявкою.

Додаткова інформація за телефонами: +380312 44 96 93, +3050 40 444 98, +38067 48 000 12.

Місце проведення торгів: м. Ужгород, вул. Собранецька, 156, конференц-зал.

Прес-служба Закарпатського ОУЛМГ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *